.Chock.


Igår va de halloween fest.. Den va lite speciell men kul (:
Sista festen med mickis som flyttar i morgon..
Ända sen festen kom på tal har ja kännt på mig att
något ska hända... Men festen gick typ som planerat.

Jag o Mickis ringde min morsa o fråga om hon kunde hämta oss..
O det kunde hon, klockan 3 får ja veta av Sanna att våran Robin
omkomit i en olycka vid lidingö banan... :'(

RIP. Robin :'(



Jag kan inte sluta tänka.. Jag kan inte gråta om ja gråter kan ja
inte sluta gråta.. jag fryser ständigt!

Va vid platsen i dag, o sen hem till hans pappa o lämna blommor.
Det gjorde så ont att se hans pappa så förstörd o ledsen..
Tänk att förlora ett barn :'( ..

Nej urs.. jag orkar inte skriva just nu.. det jag vill är att min pojkvänn
ska höra av sig.. ringa eller smsa.. men nej nej när ja verkligen
behöver han.. varför ska han finnas där då för? :'(

Skriver när jag orkar igen!

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Fia

Älskling!

Önskar jag fannsdär när du behövde mig! förlåt!

Detta var det minsta du förjtänande.

Finns här alltid <3

2008-11-02 @ 00:56:14
URL: http://skryttan.blogg.se/
Postat av: paula

livet e så hemskt orättvist o sånt här borde fan inte kunna hända!

ja e här för vad du än behöver gumman! <3

2008-11-03 @ 20:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0