Sms natt

Fick sms från micke i går, första gången han skickar ett glatt sms och snackar som en vän.
Jag vart så glad, kan inte släppa han helt, men jag förstår om han aldrig mer vill se mig igen.
Men micke jag är verkligen glad att vi sms:ade inatt.. tillslut så däckade jag (som vanligt)
och märkte på morgonen att han skickat massa och ett va alla va inte från han,
utan från min lilla syster Ida (Axelina)

Sorry sysster att jag inte svarade och fanns där i natt men var helt slut...
tänkte för mycket igår kväll.
Tänkte på hur mycket jag Älskar Linus..
hur mycket jag saknar Micke som vän..
Saknar sysster Axelina, mina vänner Sanna och Becca...

Tänkte då "Vad fan är det som händer?!"

Men Axxe nästa gång får du ringa å ringa tills jag vaknar ;)

Kiss and Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0