Lilla syster

Du är helt perfekt,Underbar & det finaste som finns...

Du finns alltid där när jag behöver någon, när saker och ting är helt jävla skit så finns du där och stöttar mig endast du har sett mig när andra inte gjort det, sysster jag vet inte hur jag någonsin ska kunna beskriva vad du betyder för mig.. men du är den vackraste ängeln som existerar på denna jord.. änglarna åvan måste sakna dig såå.. Men jag är så stolt att du finns här vid min sida, jag kommer till och med ihåg när mammi och pappi åkte in till sjukan för att du skulle komma ut till denna värd..Denna värd som måste vara det värsta stället som finns att leva på.. Denna värd är helt fittig och orättvist och aldrig lär vi människor oss att det är så den är, kanske är det för svårt att acceptera det...

Men så länge du finns vid min sida spelar andra saker inte så stor roll... Bara du finns här och torkar mina tårara eller skrattar och flummar med mig kommer jag kunna leva vidare.

Du är så jävla duktig i skolan och endå kommer din cp lärare och säger att du är sämmst i klassen..
Gumman sånnt får inte en lärare säga! helvete vad sur jag är!

Gör allt för dig Lovisa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0