kväll 26 juni

Ja då är man hemma från jobbet..
allt känndes på topp å alla problem var borta för stunnden...
tills klockan va ca 17:30 då de börja spåra ut helt jävla totalt...
ni som känner mig vet vad som hände ^^ GRATTIS till mig lixom!

va så skönt att komma till jobbet å Maja sa innan hon gick att Jag va på topp i dag och att allt gått så bra..
men såklart man ska ju sluta när det går som bäst^^
men när det gäller jobb kan man ju inte riktigt göra det. hehe.

Saknar mina små sysstrar Axelina och Lovisa! :'(
Axxe kommer hem snart lollo e borta 3 veckor :/ men jag hoppas ni har det bäst! (:
Storasyster tänker å saknar er! <3

ska hjälpa farsan nu å fixa internet till mitt rumm

Puss å kram skalbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0