Hmm?

Fan vad blandade kännslor man kan ha..
Vet inte hur jag mår idag, ena sekunden känns allt bra och sekunden efter känns allt så jävla skit... Kanske är det för att jag har satt mig i en jävla sikt sitts som jag bara har mig själv att skylla.
Vet att jag har goda vänner som finns för mig, men den här skiten går inte att förklara..
har försökt men det låter bara helt sajko och jag låter som en sinnes sjuk jävel.

+ Att jag vet inte vad jag ska ta mig till..
Saknar Sanna så sjukt mycket, inte sett henne på flera år känns det som.. fan är det som händer.
För bara ett litet tag sedan var det Sanna jag och becca (Beea neea seea)
Kanske är det att jag vill umgås med för många vänner?
men man kan väl fö fan inte ha för mycket vänner? :O
Alla polare betyder! <3

Tankar om midsommar..
Så jävla synnd om Sanna inte kommer.. men vet ju varför hon inte kommer och de glädjer mig att hon ska åka ner till VBG men om hon åker.. kommer bli tomt på midsommar!
Men gumman hoppas du får det underbart där borta!<3
Allt för dig gumman!

Becca som kanske inte häller kommer, fan vill ju ha dig där!
bäst för dig att du kommer på kvällen!

Men men skriver mera senare
Men brudar jag saknar er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0