Helgen 7-10

I helgen var jag med Älskis, åkte hem från han i tistas på morgonen.
Det var under bart att få vara vid din sida så länge.

Vi åkte in till stan för att käka, haha sluta med att vi åt hanburgare å pommes xD
mitt i gamla stan, haha visste inte att de låg där ^^ 

Du va så söt när du såg fotbolls snackarnas lill bubbla som står vid cafe opera, du ville springa dit så att du kom med på tv, du va lika söt och sprallig som ett litet barn :')

Men vi kunde inte gå dit efter som att vi skulle möta becca vid slussen.
på vägen fick vi sthlms karta du ba "åhhh vad bra de kan behövas" 
jag bara skratta åt dig, efter som att ja växt upp med att hitta i stan :P
 
Det var underbart att få se Becca igen, efter som att de va ett tag sen.
Men saknar bådde henne och Sanna :'( 
Hoppas att vi 3 ses snart igen.

Linus jag älskar dig mäst av allt och det vet du <3 :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0