En dag...

Idag vaknade jag av att min lilla syster och mor va uppe och snackade.
dom skulle till hennes skola och ha möte med hennes cp lärare,
möte om hur hon behandlat min sysster under terminens gång.
Jag kunde inte somna om (som vanligt) så ja gick upp och duscha och käka frulle.
Ville till centrum men ingen kompis som va vaken typ eller så är dom bortresta eller jobbar...
men plötsligt så loggade lill soffan in :D och hon var hemma och gjorde inget så hon hämtade mig här hemma med sin moppe. vi gick runnt i centrum.. vi har alltid så kul vid rulltrappan för att vi sett så många föräldrar som haft problem med att åka den med sina barn xD och i dah va det jag som nästan rammlade ^^

men men jag hitta lite saker som jag köppte. sen köppte vi glass för hennes pengar ;D
Sen körde hon hem mig.
Jag gick in och ba "happ vad ska man göra nu då"

städade lite sen gick ja in på msn, och lilla syster Axelina va inne <33
Hon frågade om jag ville komma över en stunnd.. my family stack iväg i dag så dom körde mig till henne..
va sååå underbart att se henne igen, ser henne aldrig när det är lov från gymnastiken :(

Men vi chillade å myste på hennes gulliga rumm (':
Precis när jag skulle hem sa hennes päron att dom köpt pizza till oss så vi satte oss ner med dom i Tv rummet och snacka.. fan va roligt det var :D

Idag åker lilla syster lovisa iväg med kompisars båt och imorgon åker lilla syster axelina till tunisien med sin familj :'(
Saknar dom båda redan.

Nu sitter jag å vänntar på ett sms från Lajnus, han e på konser i Globen..
ska åka in å möta han efter den.

Fan städat en jävla massa idag så jag har piiiiis ont i rygg helvettet!!
så ska slänga mig på fucking soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0