Cp tankar

Har inte gjort någonting idag.. bara tänkt en jävla massa.
och vart ute med mina vovvar, träna dom å så.

Men när ja gick med dom började ja tänka på hur mycket som hänt sen ja gick ut 9:an andra gången..
(cp som man e gick man ju om ett år)

Tänkte på alla som ja kännde som dött.. nya vänner som komit in i livet.
Funderade över om det är så att när man förlorar något som man verkligen tycker om, om värden el va fan det är som styr hela fitt värden försöker ersätta det med något nytt.. precis som folk gör med saker.

Men det spelar ingen roll för mig..
För jag kommer alltid älska och sakna de som gått bort..
Men kommer alltid att älska och tänka på mina "nya" polare.

Jag vet att jag inte är perfekt och att jag kan vara bra på att göra saker och ting miss förstått..
Det hatar jag hos mig, men jag vet att jag vill alla så väl.. vill att alla ska må bra å vara glada.. men jag måste lära mig att jag kan inte lösa allting helatiden även om jag vill det.

Men finns alltid här för er polare och det vet ni! <3
Alla mina polare betyder sååå sjukt mkt för mig!

Axxe och Lovisa mina sysstrar vet inte vad jag skulle göra utan er,
 vi kommer och går lite si och så men vi har alltid varandra när det verkligen behövs Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0