4:e Juni

Idag har jag varit med älskisch, solat, lagat mat å bara chillat ute :)
Solade på tomten. solen stekte på oss båda vi titta på varan och bara log.
Du kolla in i mina ögon och jag (som vanligt) tittar ner i filten, din blick gör mig knäsvag.

Vid fyra tiden gick vid till bussen jag missade precis tåget och du din buss.
haha Han fick panik till sin träning så han promenixade i stället, själv gick ja å satte mig på en grön bänk och vänta på nästa tåg som skulle komma kvart över.

Vid sex kom jag hem duschade också.
Men det värsta av allt är att en kille som ja kännt i 4:ra år
vill inte veta av mig längre, det svider... vi har gått igenom så mycket å
hur mycket klockan än varit, hur full jag än varit, hur ledsen eller glad jag än varit
har jag kunnat ringa dig och du orkade.
Nu känns allt det så falskt men jag gillar dig som min bäste vän fortfarande
och vad du än säger kommer du alltid ha en speciell plats inom mig!

Glömm det aldrig!
Tack för all den här tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0