3:die Juni

Månads dagen för mig och Älskisch <3
Firades med promenad i södertälje, godis och film :)
underbart att ha dig vid min sida..
du kom in i mitt liv när jag hade massa trubbel
och jag vart typ helt ute bränd och jag exesterade inte men endå fanns jag.
Du såg mig, jag såg dig glömmer aldrig den dagen.

Det var den 3:E maj på huddinge tågstation vid 22 tiden, Becca och sanna var också med.
vi stog och vänta på ditt tåg, min puls slog i 180 och jag kunde inte stå stilla eller hålla käft.
Sen kom det, tåget stannade och dörrarna öppnades alla hade brottom utom du..
du gick på perongen helt lugnt, jag brjade gå mot dig och gav dig en kram.

Du har sett mig skratta, le, sur, irriterad, ledsen och helt förstörd..
men hur jag än mår och vad jag än gör för knas saker så står du alltid vid min sida ler mot mig och säger
"det är Luuugnt"

Jag Älskar dig verkligen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0