28 Juni - Tänkare, pallar du läsa? xD

Vaknade i morse av att min chef ringde om att börja jobba tidgare och om jag ev kunde jobba över. Gick upp vid halv tio, duscha, sminka mig,valde kläder m.m de man gör en vanlig morgon.sedan gick ja in och väkte Linus (lika tråkigt varige gång, så söt när han sover) sedan åt vi frulle och gick till bussen.. ja skulle till jobbet och han hem. På bussen började jag tänka en jävla massa,för jävla mkt,det händer oftare å oftare,negatift asso^^. Jag vill ha mina små sysstrar här nu & sanna.. dom som jag verkligen vill pratar med,så dom såklart helt jävla fucking bortafrån mig! ghaa.. men men kännermig inte så pigg idag, verkar ingen göra av dom som jag snackat å chattat med... sug kuk dag helt enkelt! men trots allt tänkande och anylisering som jag gör dag ut och dag in om allt somhänder så har jag nog något att säga en viss Linus...

Till min älskis
 I natt var det en jobbig natt för oss båda, jag är glad/stolt/lycklig å allt det över att du pallar med mig,jag älskar dig! tveka aldrig på det.. har berättat om micke 211 gn om inte mer så förstår om du är less på mig och hans "problem" vi har haft det så här ganska länge nu och jag kan verkligen inte lämmna han heltoch hållet,jag vill ha han som min vän,ta det inte fel nu men jag gillar verkligen han..känner mig så grym och idiotisk när jag säger det.. men fel om jag går och känner så och säger något annat till dig. Älskar dig verkligen och vill kunna snacka med dig om allt.. precis allt, men förstår om du inte pallar med just det här :/ men som du sa i går "och sen träffade jag dig" jag svarade "känner mig som största misstaget" förlåt linus men jag gör verkligen det. vet vad du gått igenom helt nu och då känner jag mig verkligen som ett svin som håller på som jag gör...men hoppas du kan aceptera att jaoch micke är polare..
Glöm aldrig Linnéa Älskar Linus!

 //Din pälskis

Kommentarer
Postat av: Fredrik

du... du missar väl inte min nya shampoo tävling..?

2008-06-28 @ 22:40:54
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Fia

Jag finns och det kommer jag alltid att göra!

2008-06-30 @ 11:02:01
URL: http://lillalillafia.bilddagboken.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0