22:a Februari

Jag kommer aldrig glömma det datumet.
Det var första gången jag såg dig vi sa inget då.
Det var fest i Silvers å Jockes lägenhet, du bara satt där å jag tittade lite på dig.

Andra gången var 25 februari då vi vaknade ensamma i lägenheten, vi sa nästan ingen ting.
Det första ordet kom från dig och det var "är du klar" då vi klädde på oss ytter kläderna och gick mot tunnelbanan då vi snackade skit mycket.

Vid t-centralen skulle du av, vi kramades och sa hej då...
Jag satt på tunnelbanan, tänkte och tänkte...
Jag ville träffa dig fler gånger men hade inte ditt nummer eller något.
Men som tur var va cp Jocke snäll å gav mig din msn..

HAHAHA han trodde ja skulle jävlas med dig ^^ xD (störd som han är)

Vi chattade och bytte nummer... träffades i stan, en gång åkte vi bara buss.. haha kom heeelt vilse xD
En annan gång fikade vi då du fick veta allt i mitt liv typ och jag ditt.

Sanna jag vet inte vad jag ska säga men jag Älskar dig gumman du betyder så mycket för mig och vi har gått igenom mycket men jag vet att vad jag än gör för fel eller säger för dumma cp saker så finns du alltid för mig på min sida! glöm aldrig att de samma gäller dig <3

Och glömm absolut inte att jag ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0