16 juni

Kom hem från linus för en stund sedan.
Saknar han redan, det vet han ^^.

Seega tider nu, sitter bara vid datan å lyssnar på musik men tänker på helgen som varit.
Helt sjukt underbar och rolig!

Tänker mäst på när jag lekte med Pärla å Linus mata henne med glassen, solen lyste så härligt hon skratta å va så glad, Man vart lixom glad utav hennes skratt och skrik. Tove, hennes syster, hjulade och stod på händer då hon försökte göra lika dant :') så sött!

Sen så kom mickis hem igår och jag hoppades på att få se henne på midsommar, men det hinnar jag nog inte efter som hon åker tillbaka till kreta på torstag. Saknar henne!

Sommaren går så fort och alla har så mycket att göra. + att jag börjar jobba snart :/

Men jag hoppas på midsommar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0