Tisdag natt

ligger i sängen.. vill inte tänka, vill inte andas, vill inte finnas härjust nu..
allt är så kopleserat...
Becca Linus och philip va här i går kväll, becca fan vad ja älskar dig!<3

Becca å Linus sov kvar här. dagen efter stack linus ganska tidigt men d
becca stanna tills jag själv skulle åka in till stan och träffa soffan...
jag och becca kom till bussen en halvtimme förtidigt så vi gick och satte oss i skuggan å lyssna på musik och snacka...
vi snackade om att bli vuxen... FYFAN nu kan man göra typ vad man vill å flumma runnt men snart är man för "vuxen" för det :/ är det bara ja som tycker det är läskigt att bli vuxen?

många säger att ja skulle klara det bra med ansvar å skit.. men skillnad på att kunna och vilja..
tänk själv att fylla 35?! :S
visst det är inte en dans på rosor att vara ungdom varige dag, just nu suger det mästa i mitt liv...
men försöker tänka att vi lever bara engång, halva livet är man liiten och ungdom andra halvan är man vuxen och gammal... fyyy fan, så det är väl bara att njuta av de "unga" livet man har nu, tänka att man kommer se tillbaka på ala knasiga händelser senare i livet.. "ung och dum" som de sägs ^^

Försökt få tag på min vän Sanna men de är omöjligt :'( hon är såå saknad..
nästan att jag tar ett tåg ner till henne! <3
Saknar dig gumman,du vet inte hur mkt du betyder för mig!<3


Kiss and love / Linnéa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0