sjukling 4 juli

Igår på jobbet vart man sjuk, förkylning som fan kännermig hängig å febrig..men trotts det stog ja själv typ hela dagen, inte så skooj och ganska jobbigt.. full rulle när man e sjuk^^  WWOHU!
I dag sa chefen åt mig att stanna hemma, bara vila så att ja e frisk i morgon, får börja två om jag kännerför det,men derberor på förkylningen. Men toppen å jobba kommer få  pengar sen i alla fall :D å det är ju niiice så klart ;)
har ganska mkt nu å skämmer redan bort lillasyster, vill inte veta vad hon kommer bli när jag får dom pengarna.men älskar man sin sysster så gör man ^^ går lixom inte att mot stå henne!
sötaste å finaste som finns, visst skulle de va kul om hon va mindre typ 4, men det som är bra med att hon äräldre, man kan snacka om jobbiga saker hon lyssnar och förstår, lite svårt å göra de med en fyraåring! ^^

Saknar henne såå,snackade med henne i telen i går men fuck det är inte samma sak!
Jag jobbar sisådär 4 veckor till sen ska jag till norrland med Linus,hälsa på min mormor mitt ute iskogen^^ haha
fins bara ica där xD  men hoppas det är fiiint väder då så ja kan få sola och bada och bara chilla efter allt jobbandet.

Sanna du är saknad!
Becca snacka jag med i går :D va så längesen!
FUCK jävla sl strejken!!!!!
Linda chatta ja lite med i går och fick ett gyyligt sms av henne <3

Puss på alla mina söta små polare <3

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0