På jobbet 09:11

Vaknade i morse av att farsan väckte mig vid sex, strax efter ringde min klocka också... men som vanligt stänger jag av larmet och somnar om.. så jag vaknade si så där sju, då ja ska hinna duscha äta fixa mig..
slog nog rekord, stressa som en galning så va klar vid tio i åtta. så han med min buss som jag tog 08:29.. känns fan som att de är skola igen. "favorit" i repreis i morgon xD..

Ja då sitter man på jobbet och gjort det som ska gröras innan tio.. fett segt att man måste va här en timme innan..
fan ska man göra nu då? :P får tänka chas, chas! xD ^^

Efter jobbet blir det att åka hem käka ta de lungt en liten stund, sen träffa mickis :D

Imorgon kväll blir en väldigt konstig en, ska träffa en kompis som ja inte sätt på as länge, ska bli så kul men endå lite pinsammt... men men man hoppas på det bästa!

efter det på kvällen/natten åker ja kanske till Linus.. eller så åker ja till han på morgonen.. får se hur det blir med det.

Kanske träffa min polare cassie också.. shiiiet de va grymmt länge sen hon och jag sågs själva och snacka å flumma runnt.. många många knasiga minnen med henne! xD


Avis på alla er om ligger hemma och sover just nu!


Spec min lilla syster Lollo som kom hem i söndas, vi saknade varandra så mycket att hon va med mig endag på jobbet (igår) då vi också träffa en kompis Fatima som snart åker till marocko i en MÅNAD! fan lyxigt lyxigt!


Nej nu ska ja kanske hitta nån nytta och göra! :P


Kärlek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0