Knas i Skallen

Vad ska man göra när man inte riktigt vet vad sitt <3 vill?
det gör så ont och tre lider pga mig.. bara jag som kan "lösa" det här...
vet inte hur och inte när för hur jag än gör vad ja än säger kommer jag aldrig mer få träffa en...
FUCK jag vill bara försvinna ett litet tag, bort någon stanns där tankarna int snurrar så att man får ont i huvudet.
Någon stanns där jag bara kan skrika ut precis vad jag vill... Där det finns lugn och ro, inga bekymmer eller så.
Visst livet skulle kanske inte va så toppen om allt va perfekt helatiden heller, men det finns för fan gränser?!
nej, nej tydligen inte.. det gör ont i hjärtat å i skälen, å inte vet ja hur länge det kommer att finnas där heller... antagligen kommer det alltid va ett sår i hjärtat som ingen INGEN kommer kunna läka på något sätt, och när jag tänker på det faller hjärnan ihopp till en enda skrot hög som tar tid att städa upp.. innan det äns har kommit halvägs hinner tankarna riva ner det... men trotts allt detta finns det stunnder som fått mig att le och skratta.. visst ja missade min kusins 9års dag, vet att han vart jätte besviken och den dagen va den sämsta (hitills) dagen på hela sommaren!
vet att det finns en dag som kommer bli ännu värre och jag kommer inte kunna skratta eller le på riktigt på riktigt riktigt länge.. endå så hoppas jag på ett slut, men vill att de ska "sluta" lyckligt men vet att hur jag än vrider och vänder på det kommer det inte gå...

Vet att jag har många underbara fina vänner som finns här för mig.. men just nu orkar jag inte snacka om det här om allt och alla.. och Becca förlåt att jag berätta det där.. inte meningen att någon sklle få veta det, men det bara kom sorry.

Storstädade rummet/huset i dag med Linus, så snällt av han att städa å rensa när jag typ slappade.. men känns så fel.. fel fel fel fel fel.. efter som att jag inte vet vad <3 vill..
ena sekunden är allt toppen å jag njuter av allt.. nästa är värre än värst :/

nej nu ska ja inte skriva mer depp, behövde bara skriva av mig lite.

men när vi ränsa ur min trä"kista" hitta ja olika lappar och böcker.
mäst saker från mig och cassie, då ja börja tänka på allt precis allt som hon och jag har gjort..
alla gånger vi ätit chocklad sås med glass och kollat på filmer.. dom gånger vi gått ute på kvällarna, vinter kväll som sommar kväll.. mins en kväll när vi va vid skrubba och tog med oss soppa i en termus, vi satt där hela kvällen och typ halva natten.

måste erkänna att jag saknar det, men livet går vidare och allting kan inte vara som det alltid varit.

Kiss and Love  Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0