.Torsdag. 4 dec

Då vaknade man av att pappa ropade på syster(sov i hennes rum i den andra sängen).. Hon vaknade inte så pappa fortsatte o tjata. Klockan va 05:15 jag vart pigg på 0 tid, så jag gick upp på toa o sen la jag mig igen. Vaknade av mig självtjugo i 8, då jag va as trött! Men tog mig till duschen o vart lite piggare. Trotts att ja gick upp så passtidigt missa jag nästan min buss som går 09:36! Men antagligen så sölar man extra mycket närman vet att man har all tid i värden, inte bra! Jag gick till bussen, men fick kuta den sista biten (det VÄRSTA jag vet!). På gullmarsplan mötte jag Cass så vi prommenixade tillsammans :D o bestämde att vi skulle luncha i dag me :D Yey!  Praktiken va rolig idag, faktiskt.. Det va mycket ogöra så alla sprang hito dit o skötte sitt lixom :p. Fick sluta vid halv 3 för att hinna hem till träningen:).

Snackar med PellePonken på msn, väntar på att pappa ska komma, sen är det träningen som gäller :D
 Ska bli kul, efter som jag inte va där i lördas så känns det som evigheter sen! haha.

Nej, skriver mer ikväll! (om jag hinner)


Kiss and Loove!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0