Söndag-Måndag

Söndagen låg ja o MickePonken o segade. Vid halv elva-elva gick vi upp o åt  fruckost med Kurt o Carina. Efter frukosten tog jag en dusch då Micke spelade sitt nya tv spel xD.. Dom andra två började o damsuga o torka golv. Efter duschen började jag bädda om sängen och Micke dammade av alla hans hyller o tv bänken osv.. Kurt o karina gick ut på en lååång prommenad då vi vart helt själva :D så vi passade på att mysa extra mycket i hans rum (A) tihi! Kvällen så spelade vi ishockey spelet, vi fick även möta Carina en varsin gång (hon va GRYM!) Hon ledde med två mål sen dom sissta 10 sek han ja göra 2 mål..men även hon han göra ett :/ Så micke fick möta henne, då hon ledde men Micke gjorde så klart massa mål på slutet^^ höhö! det va kuuligt :D. Sen gick vi o la oss då vi först kollade på en seeeg film, men mot slutet så vart den spännande o bra xD. Vi kollade även på parlamentet :D SKIT KUL! :D.  Sen sov vi!<3

Måndagen(idag) vaknade vi vid sju tiden, vid halv åtta gick han upp o sen åkte. Då det "bara va jag hemma". Jag han inte duscha ): (kände mig äcklig hela dagen!) Klädde på mig o började sminka mig. Satte på te vatten o bredde en macka.. Fortsatte o sminka mig. Sen började klockan närma sig nio så jag bäddade mickes säng, sa hejdå till katterna o sen låste jag dörren ordenkligt (jag får låsa o låsa upp 18 gånger för att veta att båda låsen verkligen är låsta!) Missade nästan precis t-banan så jag fick vänta 7 min! som vanligt bytte ja till tvärbanan o sen va de JC som gällde!

Dagen gick ganska fort endå, Chefen hade fixat håret AS fint! hår förlängning hos frisören för 5.000! men de va grymt gjort! man såg verkligen inte att de va dit satt!.. Vid kvart över tolv tog jag lunch med Cass. Sen hade vi 14 kartonger att packa upp! Men de va ganska kul för ja o Christian fick hjälpa till så vi snackade ganska mycket med varandra :) Vid fyra slutade vi båda så han gick hem väldigt fort, men jag stannade o prövade jeans :P köppte ett par Nudie som kostar 899 men jag får ju rabbat (600) :D LYCKLIG höhö :P.. plus att jag fick en film efter som ja handlade föröver 500.- :P LYSCKO DAG! hahaha. Sen postade jag ett prev till polarn o pyret i farsta o sen åkte jag hem :) <3 Väl hemma fick ja sms av pojken min "vill du veta en rolig sak?:D" då jag självklart svarar "Ja?:p"  Då jag får veta att Carina va också hemma såjag hade låst henne inne ! fy vad Pinsamt! xD men roligt! Så grannen Sara fick komma o låsa upp ute från! annars hade hon varit instängd hela dagen! xD..  

Hoppas du har haft en fiin dag, skriv gärna :D 


Kiss and Loove!<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0