.Skriver.



Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva... Har varit en ganska seg dag, o kvällen är inte bättre! Har inget o göra, men gymnastiken i morgon o söndag kanske bar att ta det lite lungt ikväll då :). Men just nu tycker jag att Mikkis baby o Soffan mitt hjärta ska komma hem! Saknar dom verkligen!

Åt Lunch med Cass idag med, jag hade ingen lunch hemma i så jag frågade om hon hade pengar somjag kunde få låna, då hon hade extra mycket mat hemma så hon bjöd på en hem gjord gryta (ätit den förut) as god! :) När jag slutade givk ja för bi o sa hejdå till henne. Nu sitter jag bara här o skriver de här in legget xD som borde bli roligare snart! :P (om du redan inte slutat läsa så klart xD ) Jag va hemma vid halv6, då jag hoppade in i duschen, kännt mig äcklig hela dagen! o dessutom frös jag till is på vägen hem!

Det känns lite konstigt att jag o MiickePonken inte ses den här helgen! :/ Typ inte varit någonting med varandra.. Bara för att ja skulle bli så där satans sjuk så jag inte kan träffa någon!

skriver senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0