.Onsdag.

Idag åkte jag med Sara och Cassandra till sangt görans sjukhus, efter som att jag tycker så synd om Sara som har en make som är ca 5 år i huvudet (han är så oansvarig o jag blir så irriterad, han har fan ett barn!)  så hon får sköta allt, hit o dit till olika sjukhus,handla, städa, laga mat.. Pga det så förstår man att hon blir sönder stressad. Och i dag skulle hon till läkaren och ville egentligen inte åka själv, så jag åkte med henne. Efter som att vi va lite tidiga bjöd hon på fika :) Cassandra fick ett halft rån som hon satt o lekte med :P. det roligaste var att folk gick för bi o sa att hon va jätte söt, men dom greppade inte riktigt vem som var mamma.. trotts att Sara och Cassandra är lite mörkare i hyn så vart dom förvirrade xD. Efter fikat gick vi tillbaka till sjukan då läkaren va tillbaka. Läkar besöket gick toppen o Cassandra var jätte glad o skratta för de mästa idag. Efter det så åkte vi hem. Jag hem till mig och dom till sig. Sara tackade så mycket för sällskapet och att jag lungat henne, o att hon nästa gång kan åka själv tack vare mig. Men klart att man ställer upp för nära o kära <3. Nu e bara frågan vad man köper för jul klapp till sin pojkvänn och till en bäbis på 9 månader.. Något förslag?.

Verkligen en mysig dag trotts halsbrännan!

Puss o kramisen!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0