Ny tyresö tidning!

Träningen gick fort i dag, körde samma gamla saker (slaktar bänk o trampett med o utan bord) Det som var lite annorlunda i dag, det var en jornalist där i dag som itrevjuvade Lotta, Uffe (Lotta sköter typ föreningen :p Uffe är tränare) och Jenny (min gymnast) :D dom tog även kort Så det kommer vara med i en ny tidning "Tyresö magasinet" ^^. När ja kom hem började ja känna mig seg. Den segheten har omvandlats till trötthet! Så funderar på att gå o sova.  Helgen blir gympa,gympa,gympa.. Lördag 12:30-16:00 Söndag 12:00-14:30 o det inner bär att jag kan räkna bort MickePonken! Men kan förstå att han inte vill sitta där o glo hela helgen, finns ju andra saker man kan utnytja helgen med! ;D.

O jag kom på att jag glömt fråga vänner o släckt om dom vill komma o titta! xD haha.
Får ta tag i det där!

Men nu ska ja nog kila i säng!

Kiss and Loove!<3

Kommentarer
Postat av: Mickis

Oj journalist, vad ska reportaget handla om? :) detaljer tack! ^^



puss <3

2008-12-05 @ 23:46:29
Postat av: Jag Linnéa

De handlar om våran förening, om tränare o allmänt om klubben. Så dom intervjuvade Jenny från våran grupp o sen Lalle. Men alla som bor i tyresö o Älta får hem den i brevlådan (vet inte hur ofta) men repotaget kommer med i nästa nummer :D så du kan ju ringa hem o be dom spara den ;D.



Puss Puss<3

2008-12-06 @ 17:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0