.Lördag.

Vaknade först vid åtta,syster hade ställt klockan. Jag somnade faktiskt om igen, fast römde väärsta skumma drömmen! Vid halv elva åt jag lite gröt (kände mig duktig!) sen segade jag runnt lite klockan tolv-tio över var de dax att gå till träningen. Den känndes väldans lång idag för att vi han så mycket. Värmde upp, det fick dom klara ganska mycket själva för att jag o sarah pratade med helen (en av barnens mamma) om uppvisningen om vem som skulle sköta vad, så klart så har det blivit lite struligt med vissa saker, men det hittade vi lösningar till. På träningen körde vi jätte mycket trampett, slacktarbänk, matta.. vi han gå "antren" som ska vara på uppvisningen, sjunga alla sånger,ha två frukt pauser och träna,träna,träna.. I dag fick dom även ta undan ALLA redsakp själva för vi satt o skrev papper, o det visade sig att när ansvaret hängde på domgick de väldans fort o alla hjälpte till så jag o Sarah ska göra det lite oftare ;)  (vi är så mycket för att släpa o ändra efter dom, men dom är faktiskt inte 3 år längre, närmare 10-11!)  men som ni läst så han vi väääldigt mycket på 3½timme (okej kanske inte låter så mkt men alla va trötta efter denna träning!) Jag fick åka hem med Evelina L:s pappa då han tydligen gått i samma klass som min pappas kusin.. o de va OMÖJLIGT att förklara hur våran släckt hängde i hop! Jag gjorde ett (miss lyckat) försök! xD. 

Egentligen ville jag träffa miick-ponken men han hade så klart andra planer. Så när jag kom hem laddade jag ner 3 filmer såg 1 själv sen kom illasyster o hennes polare då vi kollade på step up 2 och addade ner fler filmer under tiden, så efter den såg vi madagaskar 2, rolig men seg ibland!
Chattade mktmed mickis,saknar henne men snart, SNART kommer hon hem! :D

Ja sen har jag inte unnit så mycket mer, borde ha somnat för flera timmar sen.. ska stå i hallen pigg o glad 10:50 i morgon ända tills 14:30.. o innan de ska ja duscha o fixa en massa grejs (tjejer ni vet) haha. Nej nu ska jag sluta skriva o sova i stället. Hoppas du haft en rolig dag, för det har jag :D 


Kiss and Loove!<3

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0