Kom på en sak..

Jag och Soffan satt o chattade precis.. Då jag tänkt heladagen på vänner, har ju inte umgåtts med så många på senaste tiden. Mäst mickis, lite Sofie o Soffan. Alla dom har jag kännt sen jag va 4-5 år.. soffan o jag har kännt varan sen hon föddes (:. Men till saken.. "Riktig vänskap tar aldrig slut!" kännt varandra hela livet och jag har dom fortfarande kvar. Vänner kommer och vänner går men dom bästa består. Men Becca o Sanna ska veta att jag tror vi också kommer hålla ihop. även om vi är väldigt upptagna med vårat eget eller vad man ska kalla det. Men det är ju skilnad på vänner och vänner. Så håll hårt i dina vänner och visa vad dom betyder för dig :D. Jaja nu sk jag sluta bubbla, fick bara lust. Fick bara en tanke på mina vänner <3

Puss Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0