Killar, växer dom upp?


Jag ska bara berätta en väldigt rolig sak.. I går när jag va hos micke, första dagen på evigheter. Cassandra och Sara kom in vid sju tiden då vi fikade lite i vardags rummet. Efter en stund började Cassandra gnälla lite, då micke frågar fall Sara inte kan hämta Cassandras piano. Det hämtades, men så fort Cassandra försökte röra det så knuffa Micke bort henne! Jag försökte säga till honom att det är ju faktiskt hennes piano och inte hans! (redan där låter det som att det är två små barn). Micke frågade efter sina gamla leksaker.. så gissa vad som kom fram, jo en kartong med nallar och bäbis leksaker, självklart tyckte Cassandra det va jätte intresannt med alla saker som Micke öste ur kartongen ner på golvet. Men även den här gången knuffa han undan henne.
Då vi sa "Du fick låna hennes, då får hon låna ditt" De hon fick peta på var 3 plastiga lejon. Hon fick tag på andra saker också men det slets ur handen på henne. Det var inte bara en låda som kom fram utan 4:ra stycken! Haha jag och Sara fick väldans roligt! Men Cassandra tyckte inte de va lika kul efter som att hon inte riktigt fick vara med och hon förstår inte vad det roliga var, kan beropå att hon är 9 månader^^. Så jag hittade en boll och började bolla med henne, så fick micke sitta med sin låda (dom tog fram en i taget).. Gissa vem som fick packa lådorna.. Jo självklart Carina! Så jag undrar om killar någån gång växer i från de barn som finns inne i dom. Men på ett sätt e de charmit och gulligt (:

1   2            3  
   Kartongen kom fram           Cassandra ville va me     Jag bollade med henne.

En riktigt kulig kväll :D.


Kiss and Loove<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0