Jul känsla?

Nu är det så att jag har 0 jul känsla.. har börjat slå om till 1 men är osäker. Har inte köppt en enda julklapp..önskelistan har jag inte hunnit med än. men här är den :P

Present kort på Ikea  - Hittat en spegel för 1000:- och en byrå för ca samma pris
Present kort på MQ & JC - Tröjor på MQ och jeans på JC
Present kort på Åhelens - Där hittar man alltid något
Platt tv - (kommer aldrig hända xD  )

Lite juligt har jag haft det på senaste tiden, hoppas de smittarav sig lite :)
(klicka på bilderna så blir dom sörre ;)  )

            
Sista dagen på praktiken i dag :( Känns overkligt!
Men dom söta människorna gav mig en julklapp..
Som jag sa att ja skulle öppna på julafton, frågan är
Kan jag hålla mig? :P (a)

       
Jul kort har vi tagit!             Julbak med sis!<3             Slutade med mjöl kök xD

                               
Jenny som kom             Lucia tåget som ja          Fatima va lucia :) <3                        
springades till                 fick i uppgift att ställa
mig hela tiden o             upp. Mina tjejor står
bara jag fick hjälpa       två o två in till höger ;)
henne :) <3

      
Tåget...                                    Sång vart det ;)                Innan alla gick hem tog
                                                                                              vi en grupp bild :)<3
                                                                                             (suddig men den
                                                                                              va den bästa av alla)

      
Hoppas ni fick lite jul-smak  i er :P


Kiss and Loove! <3


Kommentarer
Postat av: Din söta Fatima<3

Usch!! Skit vad dålig man kan se ut som Lucia :S

Aja älskar dig<333

2008-12-22 @ 23:40:51
URL: http://faatima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0