Julkänslan?..

Ja då har julen passerat utan minsta lilla jul känsla. Trotts att de va jul mant + kalle anka och såklart en gran med massa klappar under. Men jag undrar om det verkligen är snön som "förstört" allas jul, eller om det är en sak som man kan skylla på.. Jag menar man gör saker till det blir, Så om vi skulle "ge" julen en chans att firas utan snö skulle den kanske bli den "prfekta" julen. Jag borde ha fått lite mer julkänsla denna jul efter som att jag och mickis handlade till och med jul maten till min familj xD..  


Kvittot xD.. Stolt faktiskt, vi hittade allt utom ca 3-4 saker. Fy de va riktigt kul, bara hon o jag mot hela ica maxi. Verkligen roligare än att gå med typ hela familjen som irrar om kring och hämtar samma saker så man får dubbelt upp av allt! haha, ni vet nog va jag menar :P. Men men. Våran julgran va så julig fiin så den borde också ha gett mig känslan av att julen va på g..  Men icke sa picke!  Dessutom så va pappa jultomte åt en av grann barnen så där borde en klocka ha ringt i huvudet att det är JUL NU!  Men en liten liten gnutta jul har jag börjat få i mig, men är det någon mening när julafton redan varit?...






Pussilepussen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0