Framtiden?

JA förra inleget vart ju inte det bästa men i alla fall :P
Den senaste tiden har jag faktiskt haft underbart roligt o härligt med massa folk.

* 19 december: Mickis baby hemma :D (mamma in på sjukhus i gävle)
* 20 december: Jag, micke o carina klädde deras gran :D ja,micke,carina o kurt gick promenad.
*21 december: Fick träffa mickes morfar (sjukt underbar) åkte till saltsjö badens kyrkogård.
                            (mamma hemma från sjukhuset)
*22 december: Micke körde hem mig, han åkte till Rättvik. Vetrenären med mickis, båda mina hundar.
                            Farfar körde mig o mickis till ica maxi så vi STOR handlade ;D.. pappa hämta oss.
*23 december: Handlade mamma o pappas julklapp. Åkte hem till Carina o myste. 
*24 december: Firade hemma som vanligt.. vid 7 tiden gick ja o lillasyster till några andra släktingar.
                            AS kul, sjöng till låtar lekte med Sandra.. snacka massa me Madde sysling. 
                            Såg på mamma mia filmen, sjöng karioke sen :D. 
*25 december: Bara hemma o sega! 
*26 december: Jag o Mickis till stan :D 
*27 december: Micke hemma i sthlm!
  

Är det inte konstigt med julen? inte är man det minsta lilla kristen men endå så firar alla julen med julklappar o gran med släkten.. År ut och år in. Men varför? så mycket jobb för så lite?. Jag tycker att jag är i den åldern då man är för"stor" för att fira julen hemma, men samtidigt för "liten" för att fira den på sitt eget sätt som man vill. Jag har frågat några släktingar om när dom flyttade hemifrån, de felsta va 20-22. Väärsta skönt! Men om jag tänker efter så nästa gång jag fyller år så blir jag 20! Tror inte jag kommer kunna flytta då. Men man kan ju alltid hoppas på att man har ett bra förhållande jobb så att man har några slantar att betala med. Men har bestämt mig att börja spara minst 500kr per månad.

Just nu önskar jag att man kunde hoppa fram i framtiden, bara ett år eller två.. bara för att få se lite utav vad som kommer hända. Vist jag tar studenten i sommar men just nu ser jag inte framemot den som jag gjort innan.. nu e jag mer att ja vill få det "överstökat".. det som kommer bli skit kul är 20års dagen med massa släkt o vänner här hemma.. :D verkligen as kul!. Det ända jag önskar mig just nu är att jag och micke ska hålla ihop, allt är så bra/kul mellan oss.. eller a vi har ju våra små bråk också men dom är så små att dom inte märks ;).

Nej nu ska ja ut med hundar i kylan.

Pussilussen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0