.Helgen.

Ja måste säga att hlegen har varit mysig o väldigt rolig endå. Sett roliga filmer, varit med sis o hennes vänner.. genrepet i går va roligt men stressigt (bästa genrepet hit tills!) på genrepet pratade jag väldigt mycket med massa folk xD haha fast alla lika pigga o glada! både föräldrar o tränare. Inte för att skryta men (haha) vi tränare körde lite själva innan alla gymnaster o tubling golvet kom, o mina ljus o kryss hopp såg tydligen helt perfekta ut :D, ville pröva frivolt men vågade inte pga cp rygg! får se om de går nästa helg. Efter genrepet sprang jag o bytte om lite fort, fick åka med Helen (Evelinas mamma) till bussen då Evelina sa (att en tränare som va med o passa) "Tobbe sprang runt o passa som en jäkla GRRIS!" haha lät så kul när hon sa det, men det va inte bara hon som klagade på han, så gymnasterna tyckte jag skulle passa själv i stället, men det är lite svårt på bord, där några gymnaster behöver pass bådde fram o bak. Men som tur va var det ju bara genrep! Jag hoppade av vid bussen, då den skulle komma strax (vi körde nämnligen om den).  Så va ja på g till Pojken min :D <3

orkar inte skriva just nu, ehe.
Men i dag är jag en stygg flicka!
(orkade inte gå upp imorse :s )
MEN jag har gjort 1 läxa o börjat på 1 ;)


Kiss and Loove!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0