Bara lite info..

Ja de va ett tag sen jag skrev, sorry för det. Men har varit hur mycket som hälst på senaste tiden.
I Lördas va det träning i tyresö hallen, jag va där vid halv 10 då jag mötte Sarah på engång. Vi började göra vira smällkarameller till gymnasterna., och vi tränare tränade in för uppvisningen:P. vid 12:30 började gymnasterna komma, då vi ÄNTLIGEN fick träna på tumbling golvet :D. Söndagen... Säger bara SHIIET! kom dit vid kvart över 9, då de redan va lite folk där.. Sarah hade massa att fixa med så jag började med att göra de sissta smällisarna :P. Sen när gymnasterna kom va de dax att coacha dom om uppvisningen. Innan alla föräldrar vart in släppta gick vi igenom lucia tåget.. det vart bra till slut UTOM att de älsta bara mimade!! men men. Tränarnas nummer va väldigt poppis :D, jag ville köra frivolt men vågar inte med min cp rygg! Men fick massa beröm av gymnasterna för mitt ljus o kryss hopp :).
Allt slutade vid 16.00 men vi tränare va kvar längre o bådde jag o sarah hade sprungit somidioter hit o dit, för berädde olika grupper när de snart va deras tur o massa sånnt, + att vi skulle hålla koll på våra.. som jag tyvärr måste erkänna att vi glömde bort lite. Men i pausen samlade jag ihop några och ringde till Mickis då dom fick sjunga för henne :D<3. 17:17 tog jag,Sarah, lollo + 2 andra människor xD (lollos vänner)  bussen mot gullmars. Sarah skulle hem o jag till micke-ponken.. Så jävlans mysigt o första gången Cassandra skrattade o vinkade till mig när jag kom in genom dörren, när jag tagit av mig skor o jacka o gick mot henne ålade hon fort som bara den fram mot mig :') <3. Kvällen va så mysig. Skriver mer en annan dag.. lika så med bilder.


Kiss and Loove!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0