HATA JÄVLA VIAST HELVETE!

Idag fick jag äntligen träffa min älskade soffan igen! <3
Hon komhit o vi myste med en film, Step brodhers. Medans vi väntade på att idol skulle börja.
När det väl började myste vi med lite chips och godis :p as mysigt, o vi va lika flummiga som vanligt :D.
Sen under den låånga pausen lämnade vi tv, men lät den vara på. Då jag fixade lite i mitt rumm o Soffan kolla på svensson svensson :D. Sen hör soffan att de vart alldeles tyst i tv rummet! Då hon talar om att tv typ dött!
Panik slagen kutar jag ut till henne.. Jag vart så sur, jag har 0 intresse för tv o sen närjag lovat min kompis att se på idol med henne stänger tv av sig.. eller rättare sagt boxern kroglar! vi försöker fixa det, jag ringdemin farsa.. jag ringde till kund tjänst (somjag bad dra åt helvete) dom sa bara hur man kunde göra.. vi hade redan gjort allt och lite till!!  Och dom hade bara öppet 10-22 varige vardag, då klockan va 22:24 eller nått sånt. så det slutade med att ja ringde upp mina päron o talaom att de inte funkade. Då dom säger "nu är det av gjort" så vi fick veta via henne att Kevin van o att han grät o att dom kramade varandra.. men va fan MAN VILLE JU SE DET!!. Inte nog med allt det.. vi märkte att alla kanaler funkade UTOM tv4 och sen plötsligt börjar den fungera.. men då va det redan reklam o allt va över! Ni kan ju bara gissa hur sur jag va! Jag frågade päronen om jag fick slänga ut tvn och hoppa sönder boxern, ni kan ju gissa svaret! Så på måndag kl 10.00 EXAKT ska ja ringa o skrika på dom jävlarna! (kanske synd om den som svarar MEN OCH???!!) så strax efter det åkte Soffan hem. Men vi hade det SKIT kul och mysigt innan dramat :D.

Så jag säger bara en sak VIASAT KAN DRA ÅT HELVETE O VI SKA BYTA BOLAG!!!  Fy FAN FÖR DOM! URSCH!!
ALLA KANALER FUNKADE UTOM JUST TV4 UNDER SJÄLVA AVGÖRANDET!!!
ofta något sånt här händer precis när de ska börjaoch att den startar precis när de slutar!


Kiss and Loove!<3



Kommentarer
Postat av: Soffan

FY FÖR VIASAT!!!!!

men det var hur roligt som helst att lyssna på dig, det ska du veta <3<3<3<3

2008-12-13 @ 00:12:23
URL: http://skitungenfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0