God jävla jul?

Jag har inte haft tid att skriva riktigt..
Men vad är det för fel.. 0 jul känsla..

Mamma sjuk, pappa sjuk, storasyster väldigt sjuk..
Mammas bror as förkyld. Mormor stressad o dålig. Micke förkyld..
Mickes pappa ryggskott, jag är hängig o förkyld.. Mickes mamma sjuk.

 
Har jag missat någon?
Är det bara för att det är jul som alla blir sjuka.. bara för att man ser julen som något extra så blir det en större grej av att vara sjuk..? eller är jag fel ute?.

Skriver lite jul-kul-mys en annan dag.

God jul på dig söthög ;D <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ah uscha! "/

Men du måste skriva om vårat knasiga julhandlande jö, haha! ;D



puss <3

2008-12-23 @ 23:33:51
Postat av: jag Linnéa

Hahah ja självklart ska jag det ;)

de kommer jag nog göra i dag ;D



Puss God Jul<3

2008-12-24 @ 11:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0