.En "ny" vän!.

Jag har nästan sovit bort hela dagen. O snart inte ätit på två dagar :( åt en macka till middag. Men jag mår illa så fort ja vet vad som kan hända när jag äter. Men jag måste få i mig något, så macka vart det. Annars har jag inte gjort så mycket. Såg en film som va lite gullig men sen sluta de med att paret somde handlade om.. Killen lämnade henne o hon vart lesbisk! urs de va verkligen dåligt! Efter att sovit o sett den dåliga filmen gick ja in en stund på datan. Loggade in på facebook då jag fått ett mail där. Det mailet inerhöll den rätta adressen till hennes bror som ja lekte med när jag va liiten! Lekte med han så fort de va lov eller lång helg (då vi alltid åkte till norrland där han bor). Jag kopierade adressen o la till honom. På ett sätt ville ja inte att han skulle logga in, vad skulle jag säga?! men endå så satt jag o väntade.. skulle va så kul o snacka lite. Tillslut loggar han in... I början vart de lite knas men sen fatta han ve jag va o SHIIET vad roligt vi hade/har det! :D Det visa sig att han är 92:a o trodde att jag också va det.. men tyvärr inte! :p.. Vi skickade bilder på varandra o vi känner igen den andre lite grann. As kul o snacka med han igen, för vissa dagar har jag ju tänkt "vad hände med lilla Pelle" o sen POOF fick min syster tag på hans syster. Så Pelle är min "Nya" vän kan man säga :D As rolig kväll! o jag mår inte dåligt längre :D  Nej nu ska ja va social med Pelle!  :D.  Kanske va ytterligare ett meningslöst inlegg men är sålycklig o glad över att ja o pelle snackar igen! :D


Kiss and Loove! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0