.En dag, inte min dag.

Det började med att jag vaknade av mig själv, kännde mig lagom stressad. Satte på mobilen. Klockan va snart 8 o jag skulle hinna miljoner saker innan, så man kan säga att ja försov mig bara LITE! Så jag stressade runnt hemma för att hinna med 35 bussen. Väl på praktiken rullade det på fram tills klockan va halv1. Helt ärligt så kan saker flyga och för flytta sig när de känner för det! För en penna kom flygades från ingen stans. Jag lyfte upp en shorta då flög ett larm ner i papperskorigen, sen kom det en flygande galige och det var ingen i närheten! så jag tänkte "nej nu får det vara nog!" Då jag tog sönder en kartong för att sedan gå på lunch.. Men under den tiden Flyger en påse ner på golvet! Jag skrattade för mig själv o gick in på lunch! Maten smakade konstigt så jag åt inte så mycket. Men jag o Christian snackade massor i dag :). Jag tog en prommenad till Polarn o pyret för att kolla min lön-greja. Då jag även hälsade på Cass, så vi tog en prat stund! mysigt! När jag kom tillbaka till JC så fick jag o christian en uppgift att göra, jag fick visa honom hur man hittar varorna från en lista med artikelnummer det va faktiskt ganska kul o vi tyckte de va roligt att ha någonting att göra som verkligen va nytta för butiken! Men då plötsligt började jag känna mig lite illa mående så ja gick in på toan.. o de tog inte lång tid innan jag.. ja ni fattar.. Så då vart jag hem skickad! :( känndes så elakt att lämmna allt jobb till honom som vi båda skulle göra tillsammans! Men jag tror att de va lunchen! den smakade skummt! Det kan också vara efter allt som hänt med Robin, att jag varit spänd o så...Men är ju inte 100 än. Snällt nog fick jag komma hem till familjen Schytte en då :D. Jag får av vakta så jag inte smittar någon!

Det som är så surt, om jag nu är sjuk.. för jag har redan varit borta så mycket från praktiken o i morgon skulle ja ev få lära mig kassan.. Men bara för att ja tänkte gå mina vanliga tider (10-16) nu så kommer detta... Vad vill värden ibland?!

Ne nu ska jag lägga mig på sängen o glo på tv tills Miicke kommer hem!


Kiss and Loove!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0