Bara lite.

Jag och mickis satt i mitt rum o snackade, då jag kom på att min laddare låg kvar hos micke. Så jag ringde hem till dom och pratade med carina. Hon skulle ta med sig den till jobbet. vi pratadeom allt möjligt som vanligt, men det som betyddemäst varatt hon tyckte de va jobbigt att mickes syrra är bortrest och nu även micke, som gör att jag inte heller kommer vara där. Hon tyckte de va läskigt tomt och på något sätt dött. så dagen efter åkte ja in till stan och fixade de sissta julklapparna och gå till Carina. Hon sms:a om att ja skulle ringa henne. Hon hade gått hem men lämnat min laddare inne hos vakten. Vakten va en as sur kvinna, som om jag förstört hela hennes liv.. Men fick mitt kuvär, då jag kom på att jag hade julklappar i väskan till Carina o Micke. Jag smsade och fråga om hon orkade att ja kom över en stund. Det gjorde hon absolut, bara när ja sa att ja kunde komma vart hon jätte glad,men tyckte synd om mig som skulle få åka hela vägen. Men klart att man ställer upp på att pigga upp nära o kära :). Jag kom hem till henne vid 1 då vi tog en kopp te o rostad macka, oj vad vi pratade. Men det va skönt, kändes som att jag fick prata av mig om saker som jag inte säger till andra och hon håller med och tipsarom saker och ting. Pratade ganska mycket om Becca och Sanna, om att jag saknar dom så mycket och känner mig lite vilsen när vi inte ses o nästan knappt hör av oss till varandra. Men somjag är så vill jag inte känna mig på trängande, som jag gör om jag ringer o sms:ar för mycket.. Men det bästa med dom är att om jag verkligen skulle behöva prata eller så,, så finns dom på något sätt där då<3. Sen pratade vi även om mig o Micke, då de vart mycket skratt :P vid fyra tiden ringdemin mamma,då jag sa att ja snart skulle åka..  Vid fem tiden började jag röra på mig. Jag saknar verkligen micke, det är ju mäst honom som jag är med, nu e ju Mickis hemma så är med henne med :D <3. Men micke vet jag inte när jag får träffa igen.. han kommer till sthlm på fredag/lördag men vet inte när han åker till sin mamma. Jag hoppas att han håller det han lovat om att vi ska fira nyår tillsammans! Vill tacka Carina för att hon håller mig glad/possetiv och frammåt helatiden och att hon o jag har så himla bra kontakt :D. Puss på er! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0