9 December

Ja i detta inlägg får jag börja med att säga Grattis till Mor min och gammel vännen Ella :) <3..


Sen måste jag bara få klaga på hur TRÖTT jag var i morse! Jag fick rulla ner på golvet och efter det halv krypa ut till badrummet för att skölja huvudet med kallt vatten. Carina låg o sov så jag hade besluts ångest över att koka te eller inte (deras kanna väcker hela granskapet). Men te vart det,o en liten macka. När jag bytte om till jeans så kom Carina upp. Hon va lika trött som mig. Ingen av oss hade lust att ge oss iväg, peppade varandra med andra ord. Det jag inte förstår är att jag är ovanligt trött och seg, tror jag aldrig varit så här seg. Hela dagen vart lite konstig. Det första jag gjorde när jag kom till JC var att ta upp lite varor och sen skulle en skyllt docka ha ett halsband, men alla satt fast i varandra så det fick jag som uppgift ganska-väldigt-toppen skönt faktiskt.. Bara sitta ner o trassla upp det i lugn o ro. Sen väntade mera varor. Vid ett tog jag lunch, då jag fick ta hand om jojjo (chefens hund) han fick sitta i knät när jag åt,sen busade vi o även lite träning. På lunchen köppte jag även present till morsan också, gick för bi polarn o pyret då jag pratade massa med Marieanne, hon o jag har alltid sjukt kul xD. Efter praktiken åkte jag hem o gjorde mig lite i ordning. Stora syster o hennes nya kille skulle komma på middag för första gången. Det va riktigt mysigt! Efter maten så kom farmor o farfar på glögg-bulle-kaffe-te mys! OTROLIGT mysigt!

Sen nu har jag bara chattat gärnet, o jag vet inte vad de är just nu.. men är såå TÖRTT!
o nu vet jag inte vad jag ska skriva utom att de är 10 dagar tills mickis baby kommer hem! <3
LÄÄÄNGTAR! + att ja får träffa Soffan på fredag :D.


Kiss and Loove! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0