En Ballong

Innan man fyller en ballong med luft är den helt platt,liten men på något sätt liv full.
Fyller ballongen med mer och mer luft.. tillslut spricker den, på grund av all denna luft som vi fyller den med.
Men om man i stället fyller ballongen med massa luft, precis så att den inte spricker, flyger den iväg och landra helt fridfullt mot marken, tar man upp ballongen och fyller den med luft igen och den flyger i väg.. så kan man hålla på i evigheter, tills ballongen spricker i tusen bitar..POFF säger det.



Mitt huvud känns som den ballongen, fast att den inte spruckit än (tack och lov)..
nu ska ja inte låta som om ja vore emo eller självmords benägen (eller va f*n de kallasför)
men oftast när jag sätter mig ner och skriver är när något känns åt helvete fel.. kanske inte är ensam om det?...
Men hjärnan fylls av tankar, som ballongen med luft, i blland släpps alla tankar å ting iväg, att plötsligt finns dom inte där.
Men bara en kort stund senare börjas den fyllas med nya tankar.. ny luft i ballongen.

I morgon händer i alla fall något riktigt kul, jag och becca my beatch ska in till stan å köpa värdens bästa present till våran Ängel, tänker inte säga vad de är,för det första kan hon se det häroch de vore riktigt smidigt, men sen ska ju hon kunna berätta vad hon fått utan att hela värden (vänskapskretsen) vet om den ^^.

Nej nu ska jag sluta skriva föri kväll,huvudet börjar snurra åögonen börjar falla ihop.

Kiss and Love

Kommentarer
Postat av: Sanna

MEEEEEEH, NU MÅSTE DU JU BERÄTTA :O hahahaha

2008-08-05 @ 13:49:28
URL: http://ssannablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0