Torstadg, första dagen i skolan.

 
I morse va det segt  att komma upp ur sängen.. inte riktigt van vid tidiga mornar längre ^^ höhö..
fixade mig ovanligt fort,kanske har jag fått in alla rutiner medan jag jobbade förut.

Det är segt o lite tråktigt att börja skolan, så känndes det i morse.
men när jag väl bytte buss o mötte två polare Cassandra o Linda vart jag så glad.
Kul o se dom igen o snacka.

Sen träffa vi juh hela klassen, eller a dom få som va där  :P
vi snacka medvåran lärare kicki en stund,sen fick vi sluta..
men jag Cassie, Linda o Saskia gick till matsalen o käka lite..eller ja tog bara lite fil, inte van o äta vissa tider sen man varit ledig så länge.. efter vi käkat gick vi ner till elevråds rummet, jag o linda började fajtas o dunka varandra med en uppblåst bar boxnings kudde typ ^^ höhö hela rummet rasa typ ehe xD
sen ville Linda ut o röka lite så jag följde med henne.
då vi såg rickard, ropade på han men så klart är han dövare än dövast.
så vi gick till han, jag fick en mes vink o klagade på den...  då han gav mig en kram o lyfte upp mig höhö
ja nöp han i under armen.. sen verd han min hand ur led och slog mig på boopsen, gjorde cp ont!
men men fajtades lite
Linda visanå grepp på han, då jag önska

"snälla gud gör så att linda verkligen prövar detta grepp på denna lilla styga pojke så atthan får lida lite"
men såklart visade hon bara höhö.

Sen gav vi han dissen o gick in till dom andra brudarna igen, i elevrådsrummet xD
Där vi satt och kolla på youtube klipp från mamma mia,riktigt mys..
så mys att vi ska se den på bio imorgon YEY!
Sen börja klockan bli runnt ett så vi började röra oss från skolan..
höhö vi kom till ingångens cafe, där satt våra lärare så snacka ju massa skit med dom :p

Sen sa vi bye bye till saskia o vi andra 3 gick till slussen bussen (:
på gullmars mötte vi fia,men bara lite fort sen sprang jag o Linda till 807:an
vi gick av vid trollis, hon köppte massa gottigt  :p

vi gick till 819 som skulle ta oss hem,men på bussen ringer mickis mig..
då jag kom på att ja skulle se en film med henne.. så jag åkte för bi min buss station :P
å gick till henne.

vi såg Min brors flickvänn, riktigt mysig film.. fast ja gissa rätt med slutet höhö

sen gick jag hem o käka...
Puss på den dagen!

Lite mera tankar är ju att ja verkligen saknar Sanna :(
men hoppas verkligen hon kan komma när jag fyller år  (:
o sen just nu så känns det som att allt börjar lösa o jag börjar må bra..
sen kommer jag nog skriva helt annat i kväll ehe :p
för nu ska ja ut med först mina två hundar o sen med mormors lilla hund.

Kiss and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0