Torsdag

Torstag, jag och mickis va och bada i barnsjön hon hade med sig en hund som heter rex.
Han badade också, mys mys!

Senare på kvällen gick vi och handlade, vi laga tacos hemma hos mig :P^^
riktigt gott!  sen gick vi hem till henne och tittade på hide and seek, as bra film men nu va det ett annat slut en va ja sett förut :S  skummt skummt!
min tv är helt cp så de går inte att se tv på den xD SKIIT BRA!

Efter det skulle vi hem till mig igen och se en annan film, precis när vi va vid min brevlåda mötte vi Felicia och hennes vovve Ares,  vi stog och snacka en stunnd, till slut börja vi snacka om micha och Brandt... gissa vem som ringer tillhenne då, jo mischa! haha
Han va på ngn "fest" i Öringe, dom ville ha dit oss så felicia gick hem och bytte om, jag å mickis gick till henne och hemmta hennes buss kort...
vi föradelite här, sen ringde vi dom så skulle do hämta oss med en bil ^^ haha
men när dom kommer har dom ingen aning om vad vi alla ska ta vägen.
efter en stund drar alla utom mischa Micke och en av deras plutt polare..

Ja de sluta med att vi satt på min ute plats å chilla, drack lite bira och snacka massa minnen från barndommen xD
Hahaha de va härliga tider!

Men men nu måste jag snart kila!
men det var riktigt kul att snacka med Felicia och Mischa, vi ses snart i gen :D

Kiss and Love!  / Linnéa

Kommentarer
Postat av: Fia

Mysigt det lät! Sådär lagom spontat, spontat = BÄST!

2008-08-01 @ 22:33:07
URL: http://menfuckit.blogg.se/
Postat av: Mickis

Det där var verkligen spontant och knasigt, men skitkul. :D

Puss <3

2008-08-02 @ 18:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0