Torsdag och lite Fredag

ställde klockan på nio för att hinna duscha och gå ut med hundarna innan 12 tiden... men som vanligt stänger jag av larmet och somnar om.. Vaknade igen tio i elva, Sanna skulle ringa vid 11 hehe. men vart en sån sen kväll/natt lilla syster kom hem så sov hon bred vid mig för att hon saknat mig så mycket och det vart ju inte lita snack ^^.
Jag gick upp duschade, fixade mig och tog ut hundarna å lillasyster på promenad..
Efter det tog jag min väska och gick till bussen, skulle möta Sanna, Henrik, Cattis och Danne vid slussen.
Sen åkte vi till skansen :D helt underbart mysigt!
Träffade på Viggo och Tuva som jag och soffan va hos förra sommaren as skoj.

finns massa att skriva om den dagen, men coolast av allt Sanna klappa en spindel och Henrik en orm ;)
efter skansen skulle sanna henrik och cattis till fältöverste å handla ngn mössa till sanna.
Jag och danne gjorde sällskap, båda skulle med norsborg tåget.
Han hoppa av vid hornstull och jag fick gå av vid sätra och vänta på ett nytt tåg..
Men som sagt jag hadde inte så brottom för micke va inte hemma än.
Men det vart perfekt tajming, båda kom till porten sammtidigt :P

Sen vart det middag, sedan kolla vi på family gu ^^ haha
Efter det satte vi på en film, den va as bra MEN efter halva filmen så hacka skivan, de va bara liite surt..
se en halv film fyfan!  vi sängde av skiten och satte på tvn, hitta en rolig film på 6:an.
 efter det vart det att sova efter som att han skulle upp kl 6.

Jag hörde klockan ringa men somnade om på engång hehe. Vaknade igen efter enstunndoch fråga hur mkt klockan va,
den va tjugo över nio.. jag fick panik.. men han hade sjukt anmältsig från jobbet, gulligt värre(:
men jobbet ringde å sa att de va hel kaos så vi gick upp klädde på oss och stack i väg.

Jag kom hem vid elva tiden, tog ut hundarna..duschade sen kom farmor och farfar på besök, morsan å farsan fäller träd på tomten^^ hehe.. gick in på datan sen, då Becca börja skriva en massa... men de hon sa om mig vet jag själv att de inte är sannt, bara onödigt att hon säger så.

Nej nu ska jag gå ut och hjälpa till lite på tomten.
Hörs senare.

Kiss and Love<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0