Torsdag 28/8-08

I torstas va de gymnastik träning för första gången :D
kul som inihelvete.. enda va att ja va väldigt trötto seg..
Ja o linda satt kvar i skolan typ 3 timmar o bestälde student saker höhö
3000 kr :S (jag lider av besluts ångest ^^ ) men som tur är kan man dela upp fakturan i tre månader :p haha..
Efter de drog vi till tyresö centrum o hon köppte lite saker, hjälpte henne med o hitta smink efter som att hon somjobba där kunde INGET om det.

När ja va hemma hade ja 2 min påmig tills den började, bytte om o satte påmig ytter kläder sammtidigt sen fick ja skjus av momor dit.
Det var riktigt kuligt o skojigt som vanligt..ja va nog lite för flummig o barslig ^^
"Man ska vara barn så länge man kan!"

Men mina två kolegor tyckte nog att ja va lite för seg på o ta undan min station för att ja busa med kidsen..höhö

Sen fick ja skjus hem av en söt gymnast päron :D

Mys Mys på den kvällen sen, gick med 3 hundar igen o va med en polare..
sen soov jag! xD

Kiss and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0