Tisdag

Vaknade upp med att micke höll om mig, riktigt mysigt.
Är verkligen glad o mår så bra när jag är med han..
men igår hade vi ett sammtal om hans "cp tankar"  som fick mig att tänka o bli skrämd.
o de hjälpte inte av att båda låg helt tysta o vänta på att den andra skulle säga något.
ja fällde någon tår, han märkte nästan inget... han frågade bara va de va o ja sa att de inte va något...
sen vände ja mig mot han o pussa han i pannan..

men vi sa inte så mycket mer den kvällen
o ja låg bara o tänkte på att han kanske inte tycker om mig på riktigt...
hela värden e ju full av massa snygga brudar..
nej urs de här e verkligen inte kul o jag känner mig så obekväm att prata om det med andra..
finns en som jag verkligen känner mig bekväm med o de e Sanna..
Hon behöver mig o lite andra vänner o jag behöver defenetift/absolut henne! <3

I går kväll innan snacket va de verkligen under bart kul..
ja satt i köket o snacka med Sara o Carina, fast ja satt på golvet o lekte med saras unge
Cassandra (som jag ska kidnappa) ^^..
Alltid sjukt kul under de taket spec när Sara o Cassandra kommer på besök (:
 
Kiss and love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0