Tisdag morgon...

Ja då har man precis ätit frukost..
I går va jag och mickis hos mongo och hans vän gogge, vi såg två as bra filmer.. eller a de man såg av filmerna. dom har en förmåga att inte kunna sitta stilla utan ska kittla en tills man dör typ.
Mongo försökte pressa in ett äckligt tuggumi i min mun, men så klart så lyckades han inte med det..
sen försökte dom tejpa oss med silver tejp. men jag å mickis är för grymma tillsammans så även där misslyckades dom ^^ hahaha

Vid halv tolv började vi röa oss hemmåt men när vi satt på gullmars plan, där vi såg karlson på taket snubben och en till kändis som sjunger som vanligt kan jag inte namnen på alla dessa kändisar ^^..
men a vi va på gullmars då vi kom på att de va i dag dom öppna farsta strand tågen igen och klockan va kvart i tolv.
Ja så vi gick ner till de tåget och åkte till farsta strand, de vi inte tänkte på var att de va natt och tågen slutar gå en viss tid. Men vi hade tur, de sissta tåget skulle gå halv ett så vi fick vänta 20-30 min.
vi började bli väldigt hungriga så när vi kom till baka till gullmarsplan gick vi in på 7 eleven o köppte en stoor kexchoklad. sen satte vi oss på bussen hem.

När vi gått av bussen var det en liten bit att gå.. men det känndes som att de gick as fort bara för att vi snacka om livet.. ja det låter som ett djupt samtal, de var det fast de va kul också...
de roligaste va å snacka gabbar ^^
när vi kom hem till mickis tog vi ut hundarna och fortsatte med vårat livs snack höhö.

sen gick vi å la oss..

mys på den kvällen!<3

Kiss and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0