Tisdag kväll..


Vid nio tiden kom jag hem till micke,
han mötte mig precis vid porten.

Fick en lite pussiluss,
o tydligen hade jag varit väldigt saknad.

När vi kom in i lägenheten snacka vi med hans mor
han hoppa in i en dusch.
Jag och Carina (hans lilla mor)
stod och prata om Maddeline som åkt i väg
på en helvetes resa höhö

dom åkte i måndags och kommer hem i februari..
fick se alla ställen dom skulle till och just nu är dom mitt ute i ödemarken
i kenya.
Hon är väldigt orolig så försökte trösta henne med att
"Det blir en jävligt cool upplevelse för dom"
Men jag är inte helt dum, förstod att det inte hjälper..
Fan vad som hälst kan juh hända :s.

tre minuter senare var micke picke färdig duschad..
ren o fräsch ^^ höhö

vi gick in på hans rumm och börja små snacka och kolla lite tv..
då han plötsligt får något sjukt ryck,
"Är du hungrig?" fråga han från ingen stanns
"öh nääj!, är du?" Svara jag  
"nee, ja har precis käkat, har du de?!"
"njae, men jag är inte hungrig"

Sen ropar pukot efter sin mamma och frågar efter mat..
så säger han att ja inte ätigt, så vi gick in i köket.
lika mysigt som vanligt så satt vi tre och snacka :)
sen kom även Kurttan in :P (styv farsan)
hahaha riktigt roligt :)

Mys på den kvällen/natten!

Kiss and love! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0