Tankarna sätter i gång

Då börjar saker och ting hända igen, som gör att man börjar tänka för mycket.

I tisdags kom tre killar hit,mickis becca var också här. såg på filmer och allmänt flummade.
de va skummt men skooj,,,
visst ja har 1000 bulor och miljoner blåmärken ^^ hahaha
fan vi sov 4 pers i min säng xD trongt men de gick :P..
på onstagen åkte dom hem vid halv åtta på kvällen, innan det beställde vi pizza,
den kom hem körd, haha vi va så jävla trötta.

Senare på kvällen vart de lite små tjafs med mig och Becca.. vi löste det men känndes jobbigt när hon sa att syster och mamma håller med.. ska till henne idag,men kommer kännas skummt fall dom är där...

på det så har Linus sakt att han inte vill ses :/
vi hade bestämmt den här veckan men helt plötsligt säger han nej.. men jag jobbar på att acceptera det.
Om jag tänker på vad jag har gjort, så känns det som att det är helt över med allt mellan han och mig...
det gör så jävla ont! gillar han som polare eller mer som en bror eller något...
men tiden läker väl alla sina sår, (och det är väl inte sissta gången man har ett sånnt här problem heller)

Jag är glad att jag har Micke som finns för mig, jag vet att jag alltid kan vända mig till han,,,
har varit ett svin mot honom och endå så orkar han lyssna på alla mina små och "töntiga" problem,men fan ska man göra.. han är den enda som ja vänder mig till nu för tiden, en enda som får lyssna på mina problem och se mig lipa...
Vet inte hur jag ska beskriva glädjen av att du micke,  alltid stöttar mig, kommer ihåg ett sms som du skrev när jag svikit dig som fan: "spelar ingen roll om du är tillsammans med någon annan, vill bara att du ska va glad,om nått händer dig säg bara till.. finns alltid här för dig! nykter eller full, bara att höra av dig om de är nått"
(hoppa lite i sms:et vill inte skriva ut alla saker som han skrev)
Vet nu att du verkligen menar allt du säger, okej inte det som vi driver om..
men de alvarliga eller vad man ska säga^^


Nej nu måste  jag väcka mickis,sen duscha å käka å lite sånnt!


Kiss and love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0