Söndag.

I dag åkte ja hem från micke vid 11 tiden,dom skulle till ikea för att köpa nya möbler till mickes rum.
Carina frågade om jag ville följa med,men ja skulle hem o duscha o lite så för att fira cass 19års dag.

När ja var på väg till tnnelbanan fick ja sms av becca, så ja mötte henne i liljeholmen.
ja fixa cass present o hjälpte becca med lite saker.. sen åkte ja hem o fixa mig.
Linda kom med moppen o hämtade mig, vi hade lite brottom..

sen va de meningen att ja skulle åka till micke, men som vanligt ändrade planer.
ska dit i morgon i stället o se på hans nya "coola" rum höhö.
men innan de ska ja fira min syssling Sandra som fyller 3 år (:
Puss på de!
i stället för o åka till han vart de filmmed lilla syster :D mys mys!



Kiss and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0