Sanna 18 år! <3

Duschade å fixa mig och lite så.. sen åkte jag in till gullmars för Becca inte skulle hinna åka hem till mig, för hon åker runnt så mycket.. så i stället fick ja åka till kungsan möta henneåka till baka.. fett onödigt.. + att du becca inte äns sa hej eller gav mig en kram när vi sågs..det sved!
Men vi åkte hem till Becca och gjorde klart tavlan till Sanna.. sen åkte vi till henne.
Hon va inte hemma när vi kom,hon va i stan med cattis å henrik och köppte lös hår.
Jag vännta å vännta... å vännta på att hon skulle komma,helt ärligt har jag aldrig saknat en vän så här mycket!
Äntligen fick ja krama min Babe som nu e en stoor flicka, hela 18 år..
och efter som att hon är en sån speciell vän och fyllde18 som också e lite specelltså ville ja ge henne något riktigt personligt och fiint, drog medmig becca på iden också.. Sanna vart så glad att hon nästan börja gråta, ja lipa för att ja fick krama henne å äntligen se henne..

Sen gick vi in till henne, snackade ålite så, sen drog becca.
Medans Sanna öppna presenterna lagade Henrik och sannas pappa mat.
Sen vart de as god kyckling med ris å sallad, okej alla sa att sanna gör den rätten godare men efter som jag inte ätit den när hon gjort den så tyckte jag att den va jätte god ;) hehe

sedan fikadevi och Sydde hår ^^ hahaha
Cattis, Jag och Sanna sydde hår och Schiva (eller hur hon stavas) stod för snacket  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0