Samtal..

Ja nu sitter jag här, har ätigt choklad o lyssnat på musik o bara varit...
imorgon är det skola.
ja har gått o tänkt på hur det kommer bli att se becca i skolan..
hur blickarna skulle bli o hur vi skulle tolka varan..
känndes helt skit o se skolan utan Becca,
hon o ja som låter i korredorerna o smyger på elaka lärare..
Men efter som hon bettet sig så illa vänta jag på att hon skulle komma till mig o be om ursäkt..
men tvekade på omhon skulle göra det.

Jag städade mitt rumm på eftermiddagen idag, plötsligt får ja sms.
trodde de skulle vara mickis eller någon, ne de va från Becca.
Lite närvös över vad det skulle stå, men de stod bara "ring mig"
o efter som hon inte hade pengar så ringde jag till henne.

Vi snackade lite om de som hänt o så...
men vi ska snacka mer om det i morgon eller på fredag.
så får väl se hur det blir...
men glad att hon tog upp det o tog kontakt med mig o inte skrev på sms eller mail.

Sen när jag städat klart va ja inne på msn, evelina lärde mig hur man gör om bloggen (:

sen nu snacka ja med mickis i telefonen,riktigt mysig..
massa minnen från våran språkresa o sen om frammtiden,
när våra sysskon tar studenten.. fy fan höhö

men nej nu måste jag sova, cp bajs äckel skola i morgon, eller hur hönan?:p

Kiss and love <3

Kommentarer
Postat av: Karro

Alltså, kan du inte skriva lite mer om vad som har hänt om olika händelser t.ex.? det är lite osammanhängande och vi som inte är nära kompisar till dig som också läser bloggen förstår kanske inte alltid vad du skriver om. (Menar inget illa :)

Gillar din blogg btw! :)



Tack på förhand!

2008-08-21 @ 14:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0