Onstag

Häääärlig dag!
eller a imorse va de piss jobbigt att gå upp (som vanligt)
men gick ut med tre hundar,sen va ja pigg..
o vi började tio o slutade vid halv2 så ingen lång dag..
2 lyssna 2 lektioner! :P

men vid lunchen råkade jag spetta upp rickards hals ^^
ja skulle skoj nypa han så hade min nagel gått av så de vart ett långt jack o blodet kom xD
höhö

efter skolan drog jag, saskia o becca in till slussen o käka på sub way :D
sen gick ja o becca runnt i stan, ja köppte en jacka ett par jeans o lite smink ^^
vi gick runnt i timmar...
på vägen hem åkte ja till mitt sommar jobb för o lämmna in nyckeln..
va så kulo träffa chefen igen,vi stod o snacka massa skit o flumm..
o hon vill gärna ha kvar mig där nu när ja ska praktisera igen, men ja har inge mer som ja kan lära mig
 så hon hade snackat med en annan butiks chef så ja gick dit o POOF så hade ja praktik plats.

nu ska ja ut me hundar, pussilussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0