Onsdag



I går va jag med mickis nästan heladagen :) först slappade vi bara,
jag skulle hem skapligt tidigt för att gå ut med hundarna.
Men jag kom på att jag glömt mina nycklar hemma.
Vi gick en sväng med hennes vovvar, mys :)

Vid tre tiden kom mor och plockade upp mig med bilen.

Sen gick jag en lång härlig promenad med mina hundar,
o denna gånga lämnadae jag min älskade ipod hemma.
Det var varmt och skönt, sommar väder :) <3

Men det fick mig att tänka en massa som vanligt,
det finns så mycket som jag bara vill skriva ner och säga.
Men vet inte hur eller så, på senaste har jag faktiskt pratat
väldigt mycket med mickis om massa saker..
det har jag inte gjort på länge med någon...
lite med sanna, vi båda har blivit sårade av en vän, riktigt sårade!
Men annars har jag inte orkat prata om saker och ting,
bara tänkt en massa massor...

efter promenaden gick jag hem och snackade med mickis
om att trimma ner min hund som såg ut som en enda hår boll.
Som tur är e hon så snäll att jag fick låna hennes trimmer..
så han vart riktigt snygg, visst vi trimma han som
vi ville inte efter hur dom ska se ut...
Men han vart grymmt snygg ^^

Efter vi trimmat klart han helt, ca 2 timmar senare...
gick vi in och käka sån jävla god glass! :D

Sen var ja lite tvungen att gå hem, för micke ville ha mig hos han vid halv nio..
Mickis gick med me sina hundar :)

När vi kom hem till mig såg jag min mormors bil,
men jag gick in bytte om som en raket,
jag trodde bussen skulle gå 19:59

det jag kom på halvägs till bussen var att jag glömmt min ipod :/
men ja strunntade i den...
jag kom till busshålsplatsen 19:55...
en halv min senare kom den.

Puss Puss på den dagen!

Kommentarer
Postat av: Tette

Att det tog 2 timmar o trimma max med masikn ^^ de va inte lång tid =P...



Varför trimmade du inte han så som han ska se ut?? Ska inte Lollo ställa ut han i slutet av aug?

2008-08-20 @ 22:09:13
Postat av: Mi

Haha jag trimmade han ju visst som han näästan ska se ut ^^ Bara det att han nu är klippt istället för trimmad. ;)

2008-08-21 @ 19:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0